Inovace je v dnešní době velmi skloňovaným termínem, a to především ve světě technologií. Inovativní přístup, inovativní architektura, inovativní značka atd. Zní to krásně a určitě nás to všechny připoutá k obrazovkám a plakátům, protože jsme zvyklí na bombastickou novinku den co den. Ale… Do jaké míry je to tupý marketing a kdy se jedná o skutečnou inovaci v pravém slova smyslu? A vůbec, můžeme to říct hned na začátku, kdy onu technologii ani neznáme . . .
Stránka je určena pouze pro předplatitele s příslušným typem předplatného.
Je nám líto, ale k této stránce aktuálně nemáte přístup. Co může být špatně?
- Nejste přihlášen(a)
- Máte předplatné, které neobsahuje přístup k této stránce
- Vaše předplatné již skončilo
Přihlásit se můžete zde:
Užitečné odkazy:
- Pokud ještě nemáte předplatné, můžete jej získat na registrační stránce.
- Pokud vaše předplatné již skončilo, můžete si jej prodloužit na členské stránce.
- Kdykoli můžete změnit typ vašeho předplatného ve správě svého účtu.
Typy předplatného:
BASIC
- přístup k PDF verzi magazínu
STANDARD
- přístup k PDF verzi magazínu
- přístup k webovému archivu všech článků
- přístup k archivu týdenních přehledů novinek Moštárna
ONE
- přístup k PDF verzi magazínu
- přístup k webovému archivu všech článků
- přístup k archivu týdenních přehledů novinek Moštárna
- možnost pokládat otázky v sekci Otázky a odpovědi
- přístup k výukovým videím
- kompletní archiv záznamů všech webinářů
- přístup k audio verzi