Za slovo barevná si dosaďte název velké firmy Google. Za slovo kaňka si zase dosaďte lež nebo skrývání. A to proto, že v polovině srpna se opět otevřelo téma soukromí uživatelů. Je to pole, na kterém čím dál častěji vítězí Apple a ukazuje se, že jeho plán důsledné ochrany dat uživatelů vychází naprosto skvěle. Apple si mohl píchnout do modrého vosího hnízda s názvem Facebook, o jehož velké kauze spojené s únikem dat jsme v . . .
Stránka je určena pouze pro předplatitele s příslušným typem předplatného.
Je nám líto, ale k této stránce aktuálně nemáte přístup. Co může být špatně?
- Nejste přihlášen(a)
- Máte předplatné, které neobsahuje přístup k této stránce
- Vaše předplatné již skončilo
Přihlásit se můžete zde:
Užitečné odkazy:
- Pokud ještě nemáte předplatné, můžete jej získat na registrační stránce.
- Pokud vaše předplatné již skončilo, můžete si jej prodloužit na členské stránce.
- Kdykoli můžete změnit typ vašeho předplatného ve správě svého účtu.
Typy předplatného:
BASIC
- přístup k PDF verzi magazínu
STANDARD
- přístup k PDF verzi magazínu
- přístup k webovému archivu všech článků
- přístup k archivu týdenních přehledů novinek Moštárna
ONE
- přístup k PDF verzi magazínu
- přístup k webovému archivu všech článků
- přístup k archivu týdenních přehledů novinek Moštárna
- možnost pokládat otázky v sekci Otázky a odpovědi
- přístup k výukovým videím
- kompletní archiv záznamů všech webinářů
- přístup k audio verzi