Jak na nákup AppleCare+

Není to tak dávno, co jsem ve svém článku „Ponožka na iPhone X“ psal o mezinárodní záruce Applu, programu AppleCare+. Od té doby jsme já spolu s celou redakcí zaplaveni dotazy, jak program funguje a kde, případně jak se dá pořídit. Zájem projevili zejména vlastníci iPhonu X, kteří jej zakoupili v první prodejní vlně v České republice, tedy v listopadu.

Nevím, jestli jsem Apple inspiroval já nebo někdo jiný, ale faktem je, že od 27. 11. 2017 najdeme popis nákupu programu AppleCare+ na české mutaci webových stránek Apple, konkrétně zde. Jak brzy zjistíte, Apple sice píše, že jej lze zakoupit, ale nikoliv v České republice, a odkazy na podporu vám tuto informaci jen potvrdí.

Je tu ale několik možností, jak iPhone zakoupený v České republice do programu AppleCare+ registrovat. Jen během prosince jsem pomohl zakoupit AppleCare+ 25 zájemcům s iPhonem X. Jak jej tedy zakoupit a i v Česku využít?

Na začátku se vraťme o pár let zpět,  k příběhu, který jsem již popisoval – i zde má pro názornost své místo. Nastupoval jsem tehdy do autobusu jedné nejmenované žluté společnosti na cestu do zahraničí. Stevardka mě požádala o kontrolu elektronické jízdenky, kterou jsem měl v iPhonu uloženou. Vyndal jsem tedy iPhone (v té době iPhone 6S Plus) z kapsy a předložil stevardce. Ta při náhledu nevěnovala zcela pozornost svému konání a telefon mi z ruky vyrazila. iPhone krouživým pohybem letěl vzduchem dva metry, aby následně tvrdě dopadl na dlažbu. Displej a rohy telefonu byly nevratně poškozeny a měsíc starý iPhone byl odkázán k opravě a já k návštěvě Apple Storu, který byl v destinaci mé cesty.

V Apple Storu se mě ujal technik, který iPhone prohlédl a rozhodl, jak bude oprava řešena. V tomto konkrétním případě rozhodl o výměně za nový kus, který mi byl za poplatek 99 eur předán. Po jedné hodině jsem odcházel s novým iPhonem, a to včetně přenesení dat z poškozeného kusu. Proč to bylo možné, ještě k tomu tak levně? Jednoduše proto, že můj iPhone byl krytý mezinárodní zárukou AppleCare+. V opačném případě bych byl nucen za nezáruční výměnu za nový kus zaplatit několikanásobně více peněz, nebo rovnou koupit nový iPhone.

Záruka, záruka a zase ta záruka

Podívejme se nejdříve na záruční podmínky, které Apple ke svým zařízením nabízí. Na většinu zařízení Apple se vztahuje omezená záruka a až 90denní bezplatná podpora. Pokud máte vyhovující zařízení, v našem případě iPhone, můžete si zakoupit i rozšířené záruční krytí programem AppleCare+.

Dle zákona na ochranu spotřebitele a následně občanského zákoníku platí na spotřební zboží prodávané v České republice záruka 24 měsíců. To se týká také všech produktů, tedy včetně iPhonu, prodávaných společností Apple v České republice fyzickým osobám, tedy nepodnikatelům. Podnikatelům na spotřební zboží zakoupené v České republice Apple poskytuje záruku na vady po dobu 12 měsíců.

Apple nad rámec této záruky poskytuje všem tzv. jednoletou omezenou záruku. Tato ochrana platí souběžně se zákonnými právy podle českého zákona o ochraně spotřebitele a nad jejich rámec. V rámci této jednoleté omezené záruky můžete váš iPhone reklamovat kdekoliv na světě bez nutnosti prokazovat nákup dokladem. Prostě a jednoduše přijdete do Apple Storu nebo autorizovaného servisu, předložíte iPhone, popíšete vadu a servis přijme vaše zařízení do opravy a následně jej opraví nebo vymění za nový kus. Pokud řešíte reklamaci v České republice online přes webové stránky Applu, hradí jablečná firma náklady na dopravu do servisu a ze servisu.

V rámci již zmiňované dvouleté záruky, dle zákona na ochranu spotřebitele a následně občanského zákoníku, uvedený komfort nemáte. V praxi to znamená, že v druhém roce záruky jste nuceni reklamovat zařízení tam, kde jste jej koupili, případně ho odnést do autorizovaného servisu, a vždy doložit doklad o nákupu. V případě zahraničních cest nebude vaše zařízení nikde bezplatně opraveno, budete si s reklamací muset počkat, až se vrátíte zpět do České republiky. Rovněž odpadá možnost využití odvozu a dovozu zdarma. Náklady na zaslání do servisu nebo k vašemu prodejci platíte vy a následně můžete u prodejce jejich proplacení nárokovat. Vždy ale jen účelně vynaložené náklady.

Záruka jako taková se ve všech případech týká pouze výrobních vad. Neřeší případné incidenty, kdy dojde k mechanickému poškození iPhonu nebo jeho vytopení. V případě 90denní podpory Apple v České republice nabízí navíc ještě telefonickou pomoc s nastavením iPhonu a s řešením softwarových konfliktů.

Toto je přehled základních záruk a podpory, kterou získáváte s nákupem každého iPhonu v České republice. Můžete si však tuto záruku rozšířit o program AppleCare+.

AppleCare+ na scéně

Program AppleCare+ rozšiřuje omezenou záruku společnosti Apple na dva roky od nákupu zařízení a to včetně krytí až dvou incidentů náhodného poškození při manipulaci. Na oba incidenty se vztahuje servisní poplatek. Současně se rozšiřuje podpora z 90 dní na dva roky.

S programem AppleCare+ získáte:

  • servisní podporu kdekoliv na světě u autorizovaných prodejců a servisních partnerů
  • expresní servis v prodejnách Apple Store
  • zajištění bezplatné přepravy do a z reklamace (v rámci destinace, kde bylo zařízení zakoupeno)
  • opravu nebo výměnu příslušenství (nabíjecí adaptér, kabel, sluchátka)
  • bezplatnou výměnu baterie, pokud její kapacita bude pod 80 %
  • pokrytí dvou incidentů náhodného poškození za servisní poplatek (v rámci EU 29 eur za poškozený displej, 99 eur za jiná poškození iPhonu)
  • prioritní přístup 24/7 k expertům společnosti Apple prostřednictvím chatu nebo telefonu
  • odbornou pomoc s odstraňováním problémů s iPhonem, iOS, iCloudem
  • odbornou pomoc v otázkách týkajících se nativních aplikací jako kalendář, FaceTime, email, atd.

Program je možné zakoupit v podporovaných zemích dvěma způsoby. Jedním z nich je přímo v Apple Storu, druhým online na webu Applu. Program nemusíte kupovat zároveň s iPhonem, ale lze jej zakoupit do 60 dní od jeho nákupu u autorizovaných prodejců.

Cena AppleCare+ je 229 eur (5 900 korun) při zakoupení v Evropě, nebo 199 dolarů (4 300 korun; bez Sales Tax) při zakoupení ve Spojených státech. Pokud je vaše zařízení kryto programem AppleCare+, je označeno vlaječkou, textem a datem expirace v záložce „Moje zařízení“ ve vaší administraci stejně tak, jako je v mezinárodní databázi záruk vedené u společnosti Apple.

Jak je uvedeno v záhlaví článku, Česká republika nepatří mezi země, kde je možné program zakoupit, proto cenu v českých korunách neuvádím, pouze přepočet. Buďte však trpěliví a čtěte dále, šance, jak do programu registrovat iPhone zakoupený u nás, tu stále je.

Podpora AppleCare+ v ČR

Nyní již víte, jaké jsou záruční podmínky a co je program AppleCare+. Také víte, že program samotný v České republice nelze zakoupit. Je však možné jeho výhody u nás čerpat? Apple sám uvádí, že ano, a to u kteréhokoliv autorizovaného partnera. Požádal jsem o vyjádření jednoho z autorizovaných servisních partnerů Applu, společnost DirectCom, s.r.o., stojící za iOpravna.cz:

„AppleCare+ lze u nás jakožto u autorizovaného servisu Apple využít vždy. Je jedno, zda byl koupen kdekoliv v Evropě či USA. Pro zákazníky, kteří mají tuto službu, máme úplně stejné podmínky, které mohou využít i v jiných servisech v jiných zemích či přímo v Apple Storu. Co se týče incidentu (např. u iPhonu výměna displeje za 29 eur), tak toto samozřejmě platí i u nás. Poplatek je hrazen v CZK klasicky jako každá jiná placená oprava.“

Shrnuto, podpora programu AppleCare+ je v České republice na stejné úrovni jako v jiných destinacích. Dostupná je komukoliv, kdo je v programu registrován, bez ohledu na to, kdy a kde byl program AppleCare+ zakoupen. Podporu získáte přímo u Applu nebo u jeho autorizovaných partnerů. Jediné, co k dokonalosti chybí, je samotný Apple Store, kde lze opravu/výměnu řešit expresně na místě, kdy zpravidla vždy rovnou odcházíte s opraveným nebo novým iPhonem. V případě využití programu AppleCare+ v České republice je nutné počítat s několikadenní prodlevou, ne delší než 5 pracovních dnů od zadání servisního požadavku.

Jak pořídit AppleCare+ pro české iPhony

Pokud jste se dostali až sem, máte již dostatek informací k programu AppleCare+. Nezbývá, než se podívat na to, jak registrovat do programu iPhone pořízený v České republice. Nejprve ovšem malý krok zpět, respektive k rekapitulaci podmínek. Apple v podmínkách k zakoupení programu AppleCare+ uvádí:

„Na většinu zařízení Apple se vztahuje omezená záruka a až 90denní bezplatná podpora. Pokud máte vyhovující zařízení, můžete si zakoupit i rozšířené záruční krytí programem AppleCare+ nebo AppleCare Protection Plan.“

V doplňujících podmínkách je uvedeno, že program je možné zakoupit zároveň s iPhonem, pokud jste v podporované destinaci, v Apple Storu nebo on-line na internetu ve lhůtě 60 dnů od nákupu u autorizovaného prodejce.

Už je Vám to jasné? Ano, iPhone zakoupený v České republice splňuje podmínky pro nákup programu AppleCare+, pokud jste jej koupili u autorizovaného partnera a jste ve lhůtě do 60 dnů ode dne nákupu. Sice jej nekoupíte přímo v Česku nebo online na české mutaci webu Applu, ale nákup můžete realizovat v podporované destinaci, a to přímo v Apple Storu nebo online v příslušné mutaci webu Apple.

Pro nákup programu AppleCare+ není podstatné, kde byl iPhone pořízen, zda to bylo v České republice, Německu nebo Spojených státech, stejně tak jako není podstatné, ve které zemi se k programu AppleCare+ registrujete. Pro registraci musíte splnit uvedené požadavky a souhlasit se smluvními podmínkami programu. V případě kladného vyřízení vaší registrace můžete služby využívat v plném rozsahu kdekoliv na světě, dva roky od nákupu iPhonu.

Jdeme na to – cesta kolem světa

Nejjednodušší forma nákupu je v Apple Storu. Nejblíže naší hranici je Apple Store v Drážďanech, kde můžete program AppleCare+ pořídit za cenu 229 eur (5 900 korun). Za pár týdnů jej pořídíte rovněž ve Vídni, kde bude Apple Store otevřen. Stačí s iPhonem na prodejnu přijít a požádat o zakoupení programu.

V případě, že kupujete program AppleCare+ současně s iPhonem, je zařízení automaticky do programu zapsáno. Pokud program AppleCare+ kupujete ve lhůtě 60 dnů ode dne nákupu, technik provede diagnostiku zařízení a v případě kladného výsledku váš iPhone do programu zařadí. Může po vás požadovat doklad o zakoupení, tak jej pro jistotu mějte s sebou. Pokud s sebou iPhone nemáte, dostanete při koupi certifikační kód, který použijete v administraci vašeho zařízení na webu Applu. Nezbytným krokem bude vzdálená diagnostika zařízení, kdy si Apple ověří jeho funkčnost, a po jeho kladném výsledku bude váš iPhone do programu zapsán.

Druhá forma je možnost nákupu online na stránkách Applu, a to v zemi, kde je program AppleCare+ podporován. Právě nákup na internetu je jedna z možností, jak získat program pro váš iPhone během několika minut z klidu domova nebo zázemí kanceláře. Při troše znalostí a šikovnosti navíc za výrazně příznivější cenu než u našich německých sousedů v Apple Storu. Postačí vám k tomu deset minut a pár drobností.

Asi není žádným tajemstvím, že nejlevněji program AppleCare+ pořídíte v USA – přes tento odkaz za 199 dolarů (4 300 korun). Před nákupem samotným je však nutná drobná příprava. V první řadě budete v rámci registrace potřebovat americkou adresu. Budete ji uvádět jako fakturační a je pro registraci povinná (jak jednoduše zřídit adresu v USA, hledejte na Googlu). Nezapomeňte, že k nákupu bude k ceně započítána místní daň, tzv. Sales Tax, která je v USA pro každou oblast jiná, ale jsou i oblasti, kde je nulová (např. Oregon, New Hampshire, Montana, Delaware). Dále potřebujete S/N iPhone, který do programu budete registrovat, přihlašovací údaje k vašemu Apple ID, telefonní číslo, platební kartu a v neposlední řadě iPhone samotný připojený k internetu.

Při nákupu programu budete přesměrováni na stránku pro ověření krytí vaší záruky. S největší pravděpodobností budete odkázáni na českou stránku, respektive českou lokalizaci. Proto je nutné v zápatí stránky přepnout lokalitu a z vybraných možností zvolit United States.

Následně budete vyzváni k zadání S/N vašeho iPhonu a systém ověří, zda máte nárok na zakoupení AppleCare+. Po ověření můžete v nákupu pokračovat. Budete vyzváni k zadání e-mailu nebo SMS pro zaslání odkazu k provedení diagnostiky. Doporučuji zadat e-mail. V tomto kroku se registrace zastaví a čeká na výsledek diagnostiky. Na e-mail vám přijde zpráva s názvem „iOS Diagnostics“, která obsahuje tlačítko pro spuštění testu. V iPhonu e-mail otevřete a spuštěním tlačítka začne diagnostický test. Počkejte na jeho dokončení a následně pokračujte v registraci na webu.

To nejsložitější máte za sebou. Další kroky registrace jsou obdobné jako u jiných nákupů. Odsouhlasíte podmínky a formulář vás vyzve k zadání Apple ID, hesla, v dalším kroku vyplníte kontaktní údaje jako jméno, příjmení, e-mail a telefon. Vyplníte již zmiňovanou fakturační adresu a přejdete k platební bráně. Zadáte požadované informace a máte hotovo.

Během několika minut obdržíte doklad o zaplacení a číslo vaší smlouvy. Nejpozději následující pracovní den naleznete v e-mailu certifikát AppleCare+ Proof of Coverage. V tu chvíli můžete program AppleCare+ začít plně využívat.

Má to smysl, vyplatí se to

Program AppleCare+ je rozšířená záruka s platností dva roky ode dne pořízení iPhonu. Zajišťuje plnou podporu pro váš iPhone u jakéhokoliv autorizovaného partnera Apple na světě. Garantuje bezplatné opravy nebo výměnu zařízení, kryje případné poškození iPhonu, a to až pro dva incidenty, zajišťuje expresní servis v Apple Storu a podporu pracovníků Applu na chatu nebo po telefonu.

Věřím, že si mnoho z vás klade otázku, zda má smysl program AppleCare+ k iPhonu pořizovat. Je tu přeci řada pojištění, která nabízejí místní prodejci nebo pojišťovny. Ano, je to tak. Každá pojistka je dobrá, ale ne vždy je pro-klientsky zaměřená. Je to o ceně a podmínkách. Ani jedna z nich vám nekryje plnou cenu iPhonu, stejně tak jako vám nekryje dva náhodné incidenty po celou dobu platnosti smlouvy. Rovněž vám mimo jiné negarantuje kvalitní servis, používání značkových dílů a podporu kdekoliv na světě v síti autorizovaných partnerů.

Za mě program AppleCare+ smysl dává a doporučuji jej zejména majitelům prémiových modelů iPhone 8, iPhone 8 Plus (u nich je navíc program o pár desítek eur levnější) a samozřejmě iPhone X, kde jej spatřuji jako nutnost. Vyplatí se nejen na cestách, kde máte telefon jako jedno z mála spojení se světem a potřebujete jej mít stále funkční, ale i doma, kde můžete řešit poškození telefonu vlastní nepozorností, nebo rozbití vaší ratolestí, která s ním „mrskne“ o zem. Při ceně náhradních dílů iPhonu X, kdy například náhradní displej stojí necelých 10 tisíc korun a zadní skleněný díl ještě o pár tisíc víc, nelze ani jinak uvažovat.

Je to stejné jako u auta. Když si pořídíte nové prémiové auto, také nevyjedete bez havarijní pojistky, respektive bez kvalitní havarijní pojistky. V případě incidentu chcete mít jistotu, že škody budou kryty v plné výši a váš vůz bude opraven za použití těch nejlepších dílů v autorizovaném servisu. Vždyť nikdy nevíte, co se může stát. A tak je to i s programem AppleCare+.

Komentářů:

  1. Mne se to nepovedlo, zustal jsem s chybovou hlaskou v kroku 3 formulare.
    Address and Delivery
    Sorry, but we are unable to process your request. Please try again later or contact us.

    Mohu mit ceske Apple ID? Vygenerovanou fake adresu v USA?

    1. Opakujte celý proces znovu. Chyba není u Vás, ale ve formuláři webu, občas se to stane. České Apple ID je OK.

    2. Mě se to stalo také. Pořád to nešlo, tak jsem restartoval telefon a hned to naskočilo. S adresou není problém.

  2. Dakujem za super clanok, vztahuje sa to aj na iPad Pro 10,5? Aka je tam cena? Dakujem.

  3. Zdravím,
    tak mě se nákup s českým AppleID v US online store nedařil, stále mi to psalo při zadávání adresy „Sorry, but we are unable to process your request. Please try again later or contact us.“ i když jsem použil různé adresy např. shipito nebo fake. Nepomohl ani restart telefonu.
    Použil jsem tedy US AppleID a pak to šlo naprosto bez problému …

    Díky za článek.

    PH

  4. Myslím, že už to asi zablokovali. U několika přátel to šlo, teď již není možné aktivovat,

    1. Zdravím, diagnostika na AW3 bude provedena pomocí iPhone, ve kterém otevřete zaslaný e-mail.

      1. Dakujem, ale to tlacitko nie je aktivne resp. neviem ho stlacit. Skusal som ho otvorit aj v safari a v gmail app. Cim je to mozne?

      2. Uz sa mi podarilo spustit diagnostiku 2x, vsetko prebehlo OK a ked sa vratim do device confirmation start check, tak uz nic nenajde.

  5. Dobrý večer pane Hubíku.

    Moc děkuji za Váš článek. Právě jsem si dokoupil AppleCare+ k AW3.
    Stihl jsem to tak tak, koupeny 16.2.2018.

    Ještě jednou díky, přeji mnoho pohody.

  6. Děkuji za krasný návod. Prosím nevíte jak je to s appleCare na Macbook Pro Touchebar 15? Resp. je mozné jej zakoupit tesne pred koncem jednolete záruky?

    Díky

  7. Děkuji mnohokrát za článek, chtěl bych se zeptat jak mám rozumět termínu „autorizovaný prodejce“. Je autorizovaným prodejcem kdokoli, kdo prodává originálně zabalený iPhone (např. přes Heureku), nebo je potřeba nakoupit zařízení pouze přes vybrané prodejce.

  8. Já to teď zkusil s Xkem zakoupeným přes aukro a vše prošlo úplně bez problémů. Adresu jsem založil na shipito. Apple ID mám české.

  9. Apple care+ koupím pro XS MAX určitě, jen řeším jestli tu vezi za 199USD nebo zda připlatit a vzít za 299USD tu verzi se ztrátou a ukradením přístroje.

  10. You’re covered. Thank you for purchasing your AppleCare+ with Theft and Loss. iPhone XS Max 🙂

    Díky za návod, jak telefon ochránit. U XS MAX bych řekl, že riziko pádu pro ovládání jednou rukou je vetší.
    Když už jsem dal ty prachy za telefon, tak ta pojistka na dva roky je OK.
    Vzlášť při pohledu naceník pojištění u Alzy Pojištění proti rozbití a krádeži za 7498Kč + 10% spoluúčast a problémy s uznáním pojstky.

  11. Dobrý den,
    pro informaci, včerejší vyjádření přímo z Apple Store v Rakousku, požádal jsem kamaráda, jestli by se tam nestavil a nezeptal se, jestli to jde přes ně aktivovat tak jak je v článku: „Apple care nabízejí pouze pro produkty zakoupené přímo u nich! Pro výrobky zakoupené v ČR mi tvrdili, že se zákazník musí obrátit na CZ Customer care linku a údajně to tak lze sjednat i po telefonu (s kreditní kartou).“ Tak ať tam pak nikdo třeba nejede zbytečně 🙂

    1. Prave som s tou apple.cz linkou dotelefonoval a povedali mi, ze kedze tu nie je oficialny Apple Store, mam ist do najblizsieho do Drazdan alebo do Viedne.

  12. Dobrý den,

    Dá se applecare takto zakoupit i k telefonu, který byl v Česku koupen na firmu? (tedy s odpočtem DPH a jen s jednoletou zárukou?)

  13. Provedl jsem vše podle postupu, zřídil jsem adresu v USA na Shipito, Ověřil ser.číslo, zadal jméno, adresu v USA, kartu, email, zaplatil a jen mi bylo napsáno „teď jsi krytý. Žádné ověření mi na iphone nepřišlo a nevím jak poznám, že je vše v poho, že jsem v programu AppleCare+. Udělal jsem něco špatně? díky za radu

  14. Chcu se zeptat.
    Rozbitý display se počítá mezi ty dva incidenty, nebo display může být rozbitý vícekrát a 2x úplně zničený?

  15. Dobrý den, měl by někdo radu jak to vyřešit?
    Před cca měsícem jsem v pohodě podle tohoto návodu koupil Apple Care pro iPhone XS a když se to samé snažím udělat i pro iPad Pro 11″ tak vždy skončím na posledním kroku s hláškou: We`re sorry. This AppleCare agreement must be purchased in the same country or region where you reside. Please make sure your billing information matches your country or region of residence.

    Používám stejnou americkou adresu jak při zakoupení Apple Care pro iPhone.

    Moc díky za radu.

    1. Dobrý den, mám uplně stejný problém. Víte jak danou situaci vyřešit? Nebo se vám ještě nikdo neozval?

      1. Bohužel, od 1.12 již nelze uplatnit AppleCare, pokud vám nesouhlasí ID se zemí, kde chcete apple care použít. Pokud tedy máte CZ ID a adresu v USA, nejde to a nepůjde,
        Ale jde, pokud znáte někoho, kdo má ID v zemi, kde je oficiálně AppleCare, tak vám to půjde.
        Dokonce se applecare objeví u vašeho zařízení, protože je vázáno na IMEI telefonu.
        Platbu musí provést ID v zemi, kde je k dispozici Applecare.
        Další novinka je, že telefon již neověřuje, jen se zaplatí.

        1. Dobry deň. Toto platí aj pri aktivácii AppleCare v AppleStore? Alebo len
          pri online? Aktivujú mi AppleCare na XS s SK ID na predajni vo Viedni? Vďaka

        2. Zdravím,

          zřídil jsem si US Apple ID a k němu dávám americkou adresu, ale stejně to nejde… Tato kombinace nestačí?

          Díky a pěkný den!

          Zdenek

          1. To je nesmysl, to musí jít. Zkoušel jsem s iPhone a 100% funguje na US ID a US kartu bez problémů. Adresa bydliště v USA. Dokonce na toto ID není telefon přihlášený, takže tím to nebude.
            To by si pak nikdo nemohl udělat Apple Care online.
            Zajímalo by mě, jestli to je možné udělat při návštěvě Apple Store, jak se píše v úvodu, nebo to také odstřihli.
            Navíc nechápu proč nemůžu mít v CZ oficiálně Apple care, když si to zaplatím stejně jako v USA či jinde….?

  16. Dobrý den,

    bohužel mam problém chci aktivovat applecare+ na AW4 zakoupené včera v Dráždaněch v AS. A po vyplnění imei hodinek nikde nemám. Záložku aktivovat apple care nebo něco podobného. Americkou adresu jsem si zřídil a doplnil ji na svůj český apple účet. Stránky také přepínám do US. Může mi prosím někdo poradit co s tím děkuji.

  17. Dneska jsem mluvil s podporou a od Prosince 2018 jde platba jen kartu, která je vydaná bankou v té zemi. Takže US Applecare jde uzavřít na dálku jen s kartou od US banky jinak to nejde

  18. Dobrý den,
    Koupil jsem v isetosu aw4 a chtěl jsem on-line zakoupit AppleCare dle návodu. Bohužel jak již bylo napsáno nyní už nelze. ( Apple ID US, region US, adresa US, karta CZ). Existuje nějaká možnost jak koupit AppleCare? Půjde to v Drážďanech? Cestovat se mi nechce, ale tlačí mě čas. Dekuji za jakýkoliv tip.

  19. Dobrý den,

    zakoupil jsem AC+ pro Iphone X podle návodu, použil jsem USA adresu, CZ appleID + kartu. Na telefonu v Apple Support mi to píše kryto programem AC+ stejnou informaci mám i na webu záruky. Banka ukazuje že jsem zakoupil AC+ , v e-mailu mám Proof of Coverage + doklad. Bohužel jsem následně obdržel další mail s informací že do jednoho roku od zakoupení programu mám dokončit propojení programu s Apple ID pro plnou aktivaci. Tento krok se mi nepodařilo dokončit přes odkaz v mailu, vyskočil červený vykřiční s tím že mám kontaktovat podporu (telefonicky). Po telefonickém kontaktu CZ podpory jsem se po 2 hodinovém čekání nedozvěděl nic. Může mi prosím někdo poradit jak tento krok aktivace dokončit? Program mám údajně zakoupen, ukazuje to ověření krytí. Mám již program aktivní a mohu ho využívat nebo musím dokončit aktivaci?

    Děkuji moc za jakoukoliv radu.

    1. Dobrý den,
      Já se zkoušel zaregistrovat pod rakouský Apple.at. Vše probíhalo v pořádku. Ve finální fázi to chce fakturační adresu a jediná možnost z rozbalovací nabídky země je Rakousko. Asi by šlo zadat svoje město, ulici…. a nechat tam to Rakousko, ale přijde mi to jako obcházení něčeho, podvod nebo podobně a do toho se mi nechce. Máte s tím někdo zkušenost.? Když dojedu do Vídně, na prodejně to koupím nebo budu zase vyplňovat něco podobného? Děkuji za radu

      1. Mám to podobně. Akorát jsem AC+ již zakoupil, mám všechny doklady. Jen mám problém s oním “propojením” plánu s Apple ID. Není to obcházení když legálně na telefon můžete zakoupit tuto rozšířenou záruku.

      2. Ve videnskem Apple Store jsem byl vcera a rekli mi, ze kdyz nemam bydliste v Rakousku, tak mi tam Apple Care pro muj iPad koupeny v CR nemuzou prodat.

  20. Zdravím,
    posílám moji neúspěšnou zkušenost s registrací AC+. Mám tablet nakoupený přes český Apple (iStyle nebyl schopný po 2 měsících dodat), včera jsem zkoušel registraci AC+ přes britský web, zadával jsem SN, prošlo, skočilo na druhou stránku „Your Service and Support Coverage“, kde jsem měl vykřičník u zařízení Eligible. Mohl jsem se proklikat dále, ale nemohl jsem se proklikat přes výběr plánu. Dnes, když zvolím stejný postup, tak už na stránce „Your Service and Support Covereage“ vidím pouze Purchase Date a Telephone Support, dál nic. Tipuji že už mám zařízení svázané s českým apple id, tak mě to „poznalo“ a nepustí dále.
    Budu ještě zkoušet.
    Mám stejný dotaz jako pisatel přede mnou? Když zajedu do Drážďan, půjde to? Nenarazím na problém?
    PS. Hlavním důvodem volby AC+ pro mě je lepší cena/kvalita než podobné produkty pojištění v ČR.

    1. Zdravím, tak jsem to nakonec dokončil, přes Apple UK. Vtip byl v tom být již předtím přihlášený s Apple ID (CZ), následně jsem prošel přes všechny kroky. Použita Curve.

        1. 1, Přihlásil jsem se na support.apple.com s klasickým CZ Apple Id
          2, V nové záložce jsem si otevřel apple.co.uk
          3, šel přes support na AppleCare (https://checkcoverage.apple.com/uk/en/)
          4, postupoval dle návodu, včetně diagnostiky zařízení
          5, zadal adresu do UK
          6, zaplatil přes Curve card

  21. Ahoj, taky mám zkušenost že jsem zakoupil na Xko před 1.12 ale otázka je zda když půjdu do Apple storu, my uznají Apple care a nebo řeknou že jsem podváděl, to samé nevím zda když nyní zaplatím přes Curve nebo Revolut to tak bude. Nemate někdo už takovou zkušenost že by Vas odmítli? Díky

  22. Úspěšně jsem koupil AppleCare+ v UK.

    1. Vytvořil jsem si adresu na https://www.myukmailbox.com
    2. Přihlásil jsem se na Apple zařízení na UK support
    3. Provedl diagnostiku
    4. Vyplnil UK adresu
    5. Zaplatil Revolut kartou (registrovanou na mou CZ adresu)
    6. Po pár hodinách přišel Proof of Coverage a AppleCare+ je i v přehledu mých zařízení

  23. AW4 koupené v CZ, nejdřív systém nepovolil registraci s *.cz emailem, zkusil jsem @yahoo.com a vše proběhlo hladce včetně zaplacení českou mastercard kartou. Proof of coverage dorazil emailem za 15 minut.

  24. Zdravím, chtěl bych se zeptat, jakou katru na porizeni AC+ poridit, ktera prijde drive/rychleji Curve, nebo Revolut?
    Díky M.

  25. Dnes návštěva v Apple Store v Drážďanech. Podle informací prodejců již není možné AppleCare dokoupit v Apple Store dodatečně, lze to pouze při nákupu nového zařízení přímo v Apple Store. Navíc neprodají AppleCare nikomu, kdo nemá trvalé bydliště v Německu (asi jim tam jezdilo hodně Čechů :). Výše zmíněná informace odpovídá i tomu, co je uvedeno na internetových stránkách Apple Deutschland, tedy AppleCare lze zakoupit pouze:

    – současně s novým telefonem
    – přímo na telefonu v nastavení, pokud je tam tato možnost
    – online nebo telefonicky na zákaznické podpoře

    Apple Store jakožto možnost nákupu AppleCare uveden není.

    https://www.apple.com/de/support/products/iphone/

  26. Dobry den,
    ja jsem si koupila iphone 11 v Cechach, ale bydlim ve Svedsku, kde mam moznost si Apple Care+ zakoupit. Zajime me jestli to pripadne nemuze byt v rozporu, ze telefon byl zakoupen v CR, ale nechala bych si ho opravit ve Svedsku v ramci Apple Care. Logicky si rikam, ze by to problem byt nemel. Co myslite?

  27. Zdravím. Chcem kúpiť iPad z druhej ruky, na ktorom je aktivovaný AC+. Keď ten iPad kúpim a prihlásim sa s mojím ID, budem môcť AC+ využívať? Apple produkt som ešte nikdy nemal, tak sa chcem spýtať aj ako funguje ID – to je len klasická registrácia na ich webe? Keď som od nich nikdy nič nekupoval a teraz kúpim iPad cez inzerát, tak sa len zaregistrujem a získam ID? Vďaka 🙂

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *